среда, 25. март 2009.

Писма председнику

Пише: Милан Дамјанац





„Đaci pišu predsedniku

23. mart 2009. | 18:55 | Izvor: B92

Beograd -- Đaci nižih razreda Osnovne škole "Drinka Pavlović" u Beogradu dobili su zadatak da pišu predsedniku Srbije Borisu Tadiću ili da nacrtaju crtež s njegovim likom.





У светлу овог догађаја решио сам да осмислим пар писама које би председник могао да прими ових дана.





Драги председниче,



Зовем се Ивица и имам 10 година. Идем у други разред основне школе. Хтео сам да вас питам зашто морам да седим на часу до краја? Мени је у школи досадно и волео бих да одем кући код маме и тате. Да ли можете да укинетешколу и пошаљете децу да се играју? Знате, чика председниче, ја много волим да се играм. Јуче смо ја и Јоца играли фудбал испер комшијине куће и ја сам случајно шутнуо лопту право у комшијин бунар. Можете ли, молим Вас, да сиђете доле и дохватите ми лопту? Ви сте тако високи и снажни, то за зас не би био никакав проблем. Морате само да се пазите пацова. Јоцу су једном угризли и отада ми мама неда да се играм поред те куће. Али, за вас сам чуо да идете главом тамо где други не би ногом, па се надам да ћете сићи и дохватити моју лопту. Ви сте велики и храбри и највише те волим!



Много вам хвала!





Чика председниче,



Зовем се Димитрије и имам 9 година. Учитељица је рекла да вам пошељемо писмо. Ја сам хтео да вас питам да дохватите малог Џимија. Џими је добра маца, знате, и сви у школи је воле и хране. Али она често неће да сиђе са дрвета. Ја сам плакао прошли пут па вас молим да нам помогнете!

Џими је добра маца и ја желим да се играм са њом, иако моја мама увек каже да је то олињала мачкетина и да само упрљам одећу. А Џими није крив што је прљав и стар, он увек лута око школе и свуда по игралишту. Увек је блатњав. Да ли бисте могли да дођете за време великог одмора и помогнете да скинемо Џимија са дрвета? Џими је добра маца и сигурно ће сићи када ви дођете. Прошлог пута сам се растужио а Џими никада неће да сиђе за време великог одмора! Када вас види тако доброћудног сигурно ће сићи и пожелеће да се игра са вама. Немојте да се љутите ако вам испрља тај лепи сако који носите. Помозите ми молим вас!








Ћао!



Зовем се Јанко и идем у трећи разред основне школе. Сва деца ме зезају да сам много низак па сам хтео да питам како да постанем виши. Видим да сте ви баш високи и ја сам хтео да знам да ли ћу и ја бити тако висок кад порастем. Ето, то сам хтео да вас питам. Још сам хтео да вас питам да ли сте ви волели математику када сте били мали? Ја је не подносим. Стално се сцађам са учитељицом. Синоћ сам хтео да вам напишем песмицу али ми је бака рекла да има већ једна готова па само мало да је променим. Пуно вас поздрављам!



Друже Борисе, љубичице бела,

Тебе воли омладина цела.

Тебе воли и старо и младо,

Друже Борисе, ти народно благо.



Држе Борисе, љубичице бела,

Са тобом се народи поносе.

Друже Борисе, љубичицо плава,

Ти се бориш за народна права.



Друг је Борис издо наређење,

Сви у борбу за ослобођење.

Одазва се наша земља цела,

Дигоше се градови и села.







Кабинет Мирка Цветковића препоручује нову заклетву по ступању на дужност нових министара:



Данас, када постајем пионир, дајем часну пионирску реч:

- Да ћу марљиво учити и бити добар друг;

- Да ћу волети нашу самоуправну Социјалистичку Републику Србију;

- Да ћу развијати братство и јединство и идеје за које се борио Тадић

- Да ћу ценити све људе света који желе слободу и мир!

Нема коментара: